U wilt de levertijd van de voorzitter die je besteld hebt? Wilt u precieze informatie over een van onze decoratieve objecten? Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen van onze klanten.

Vul gerust ons contactformulier in door hier te klikken, als u geen antwoord op uw vragen kunt vinden.

FAQ - Kare Design

MIJN KARE CLICK ACCOUNT

- Hoe maak ik mijn Kare Click account aan?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn registratie op Kare Click. Wat te doen?
- Hoe kan ik de nieuwsbrief ontvangen?

ONZE PRODUCTEN

- Is het mogelijk om een catalogus van KARE producten te hebben?
- Kan ik een artikel bestellen dat niet op de site staat?
- Hoe onderhoud ik mijn meubels?
- Hoe lang is de garantieperiode voor de producten?

MIJN BESTELDER

- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
- Kan ik mijn leverings- en/of factuuradres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Ik heb een factuur nodig voor een geplaatste bestelling. Hoe kom je eraan?

BETALING

- Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
- Kan ik in termijnen gratis betalen?
- Is de betaling op de site veilig?
- Hoe gebruik ik een kortingsbon?
- Ik heb mijn bestelling per creditcard geplaatst. Word ik meteen gedebiteerd?

LEVENTIJDIGHEID

- Wat is het leveringsgebied?
- Is het mogelijk om buiten Frankrijk en België geleverd te worden?
- Wat is het bedrag van de verzendkosten?
- Ik heb mijn bestelling geplaatst. Wanneer ontvang ik mijn artikelen?
- Worden mijn meubels geassembleerd geleverd?
- Als ik meerdere producten koop, worden ze dan tegelijkertijd geleverd?
- Hoe gaat het met de levering?
- Wat moet ik doen als ik mijn meubels per transporteur ontvang?
- Mijn bestelling is incompleet geleverd. Wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als het product niet voldoet bij levering?
- Wat moet ik doen als ik niet aanwezig was op de dag van uw levering?

RETOURNEERT EN BESPAART

- Wat is mijn terugtrekkingsperiode?
- Het artikel dat ik heb ontvangen past niet bij mij. Hoe doe ik dit?
- Ik heb een niet-conform of beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

MIJN KARE CLICK ACCOUNT

Questions fréquentes - Mon Compte

- Hoe maak ik mijn Kare Click account aan?

Het is gemakkelijk om een account aan te maken! Ga naar onze homepage kare-click.fr en klik op "Mijn account" in de rechterbovenhoek? In het gedeelte "Maak mijn account aan", vul een e-mailadres in en vul de velden in. Voltooi uw registratie door te klikken op de "Registreer" knop en dat is alles! U ontvangt in uw mailbox een e-mail met een samenvatting van uw toegangsgegevens.

- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn registratie op Kare Click. Wat te doen?

Wij nodigen u uit om uw "Spam" of "Ongewenste" map te controleren. Het is mogelijk dat de mail is doorgestuurd naar deze categorie. Als u echter niets heeft ontvangen, inclusief spam, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende contactformulier: https://www.kare-click.fr/contactez-nous.

- Hoe kan ik de nieuwsbrief ontvangen?

Wilt u onze promoties niet missen? Wilt u op de hoogte blijven van nieuws bij Kare Click? Om u in te schrijven heeft u 2 mogelijkheden:

1. Als u een klantenaccount heeft, ga dan naar het tabblad "Mijn persoonlijke gegevens" en vink het vakje "Abonneren op de nieuwsbrief" aan.

2. Anders gaat u naar de onderkant van onze homepage. U ziet een blok "Nieuwsbrief" waarin u uw e-mailadres in een veld moet invullen en op "Ik valideer! ».

En het goede nieuws is dat we blij zijn dat we elke nieuwe abonnee van onze nieuwsbrief een kortingscode van 10€ kunnen aanbieden voor bestellingen boven de 50€.

ONZE PRODUCTEN

Nos produits - Questions fréquentes

- Is het mogelijk om een catalogus van KARE producten te hebben?

Omdat we bezorgd zijn over ons milieu, bieden we geen papieren catalogus aan. Anderzijds kunt u al onze catalogi raadplegen door op de volgende link te klikken: Kare Design Catalogi

- Kan ik een artikel bestellen dat niet op de site staat?

Heeft u een van onze catalogi geraadpleegd en voelt u zich goed in een van onze meubels? Oh, groot ongeluk! Het product dat u wenst is niet beschikbaar op onze website! Maak je geen zorgen, neem contact met ons op via 02 22 44 12 12 of vul ons contactformulier in en wij zullen het alleen voor jou toevoegen:).

- Hoe onderhoud ik mijn meubels?

Ga naar onze "Catalogi" pagina waar u een speciale map vindt met tips voor het onderhoud van uw meubels.

- Hoe lang is de garantieperiode voor de producten?

Alle meubels en decoratieve artikelen die na 18 maart 2016 zijn aangeschaft, hebben een garantie van 2 jaar vanaf de levering tegen fabricage-, ontwerp- of materiaalfouten. Anderzijds geldt een garantie van 1 jaar voor artikelen die vóór 18 maart zijn aangeschaft. Als u een klacht wilt indienen, nodigen wij u uit om een e-mail met foto's van het betreffende product te sturen naar info@kare-click.fr of een bericht achter te laten via ons contactformulier. Onze dienst na verkoop zal er alles aan doen om uw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken.

MIJN BESTELDER

Ma commande - Questions fréquentes

- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren totdat deze is verzonden. U moet ons een e-mail sturen naar info@kare-click.fr om de annulering schriftelijk te bevestigen. Er worden geen annuleringen per telefoon in aanmerking genomen.

Elke annulering na verzending van de bestelling is niet ontvankelijk. U kunt dan ofwel de goederen weigeren aan de bezorger ofwel de levering aanvaarden en uw bestelling aan ons terugsturen door gebruik te maken van uw herroepingsrecht. In beide gevallen dient u onze klantenservice per e-mail op de hoogte te stellen.

Wanneer u de levering aan de bezorger weigert, worden de verzendkosten voor de retourzending in mindering gebracht op de terugbetaling van uw bestelling. Wij vergoeden u de waarde van de goederen en de verzendkosten om te gaan echter een vaste prijs "annulering na verzending" (20,00 € per Chronopost en 75,00 € per Geodis) zal worden afgetrokken van de terugbetaling.

Wanneer u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, retourneert u uw goederen in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket. De retourzending is op uw kosten en moet door uw eigen vervoerder worden gedaan.

- Kan ik mijn leverings- en/of factuuradres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

Natuurlijk! Natuurlijk! Natuurlijk! U kunt het afleveradres te allen tijde wijzigen zolang uw bestelling niet is verzonden. U dient ons een bericht achter te laten via ons contactformulier of per e-mail op info@kare-click.fr.

- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Om uw bestelling te volgen, logt u in op uw account en klikt u op "Mijn bestelgeschiedenis en details". U krijgt een lijst te zien van al uw bestellingen. Voor elke bestelling ziet u in real time de relatieve verwerkingsfase. Bij elke stap wordt u een e-mail gestuurd. Als u geen e-mails hebt ontvangen, zorg er dan voor dat ze niet in uw map "Spam" of "Ongewenste" staan.

- Ik heb een factuur nodig voor een geplaatste bestelling. Hoe kom je eraan?

Ga vanuit uw account naar "Geschiedenis en details van mijn bestellingen" waar u een lijst met al uw bestellingen ziet. U ziet de bijbehorende factuur tegenover de betreffende bestelling.

Is uw factuur niet beschikbaar? Weet u zeker dat de betaling van uw bestelling is geaccepteerd? Een factuur wordt immers pas uitgereikt wanneer de betaling van de bestelling is gevalideerd.

BETALING

Paiement - Questions fréquentes

- Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Om uw bestelling te betalen, heeft u de mogelijkheid om te betalen door:

1. 1. Kredietkaart (Visa, MasterCard)
2. Kredietkaart (Visa, MasterCard) 
3. Paypal

Houd er rekening mee dat de tijd om uw artikelen te ontvangen langer is als u ervoor kiest om met een cheque te betalen. U moet inderdaad een extra vertraging van minimaal 1 maand toestaan voor het verzenden van uw bestelling. Helaas zijn we genoodzaakt om 1 maand na de bevestigingstermijn van de bank te wachten. Als u gehaast bent om uw meubilair Kare ontwerpWij raden u aan om te betalen met een bankoverschrijving, creditcard of Paypal.

- Kan ik in termijnen gratis betalen?

U kunt tot 4 keer gratis betalen met een creditcard voor elk winkelmandje tussen € 200,00 en € 2.000,00 per creditcard. Om van de betaling in meerdere termijnen te profiteren, kiest u in stap 5 van uw winkelwagen de optie "Gratis betaling in meerdere termijnen per creditcard". U moet dan een dossier invullen bij onze bank en een aanbetaling wordt onmiddellijk gedebiteerd. De resterende maandelijkse betalingen worden automatisch van uw rekening afgetrokken. Opgemerkt moet worden dat een gedeeltelijke terugzending of gedeeltelijke annulering niet leidt tot een terugbetaling. Wij kunnen alleen een creditnota voor u bewerken.

- Is de betaling op de site veilig?

Betaling met een creditcard (Visa, MasterCard) voor uw bestelling gebeurt rechtstreeks bij onze partnerbank Crédit Agricole. Het feit dat u uw creditcardnummer op de server van de bank meedeelt op het moment van betaling van uw bestelling is volledig veilig. Deze behandeling brengt geen enkel risico met zich mee, aangezien de gegevens van uw kredietkaart nooit duidelijk op het Internet-netwerk worden doorgegeven: ze zijn gecodeerd dankzij het SSL-protocol (Secure Socket Layer). Kare Click heeft geen toegang tot uw creditcardgegevens en slaat deze daarom niet op de servers van Kare Click op. Daarom worden zij voor elke nieuwe transactie op onze site gevraagd.

- Hoe gebruik ik een REDUCTION VOUCHER?

Vul bij het plaatsen van uw bestelling het veld "Heeft u een promotiecode? ", de code die je tot je beschikking hebt. De waarde van de korting is in euro's inclusief BTW of in % van het totaal van uw bestelling. Slechts één kortingsbon per bestelling. Kortingsbonnen kunnen niet worden toegepast op opgeslagen of afgeprijsde producten.

- Ik heb mijn bestelling per creditcard geplaatst. Word ik meteen gedebiteerd?

Zodra u uw bestelling bevestigt, wordt uw bankrekening onmiddellijk gedebiteerd.

LEVENTIJDIGHEID

Livraison - Questions fréquentes

- Wat is het leveringsgebied?

Wij leveren alleen in Frankrijk (met uitzondering van Corsica en de Franse overzeese departementen en gebieden), Monaco en België.

- Is het mogelijk om buiten Frankrijk en België geleverd te worden?

Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat wij onze goederen niet buiten Frankrijk en België verzenden. Wij nodigen u uit om uw goederen te laten afleveren bij een expediteur die de exportformaliteiten voor u regelt.

- Wat is het bedrag van de verzendkosten?

Voor elke bestelling van minder dan 500,00 € zijn er leveringskosten te verwachten.

Voor kleine artikelen die door Chronopost worden verzonden, bieden wij u een levering aan bij een relaispunt voor € 5,00 en een levering aan huis voor € 8,00.

Voor grote artikelen worden de verzendkosten aangegeven in stap 3 van uw bestelling.

Vanaf 500,00 € aankoop, biedt Kare Click u verzendkosten aan. Voor meer informatie over de levering, klik hier.

- Ik heb mijn bestelling geplaatst. Wanneer ontvang ik mijn artikelen?

De levertijd voor artikelen is over het algemeen 2 tot 3 weken (met uitzondering van producten 48 uur) vanaf de datum van bestelling van de producten. Het kan echter voorkomen dat het artikel dat u besteld heeft in herbevoorrading is, waardoor de verzending vertraging oploopt. In dit geval verzekeren wij u dat het Kare Click team zijn uiterste best doet om de levertijd te verkorten en uw bestelling snel te verzenden. Als het bestelde artikel een vertraging in de levering heeft, zal ons team u niet nalaten u telefonisch of per e-mail op de hoogte te stellen.

- Worden mijn meubels geassembleerd geleverd?

De meeste van onze meubels worden gemonteerd geleverd. Sommige moeten echter wel gemonteerd worden. Maar maak je geen zorgen, de montage van onze meubels is zeer eenvoudig en vereist geen specifiek gereedschap. Er wordt een montagehandleiding meegeleverd en er kan ook gereedschap worden geleverd.

Heb je geen bericht ontvangen? Neem contact met ons op.

- Als ik meerdere producten koop, worden ze dan tegelijkertijd geleverd?

Wij verzenden uw bestelling zodra alle producten in de bestelling beschikbaar zijn. In bepaalde gevallen en onder bepaalde voorwaarden kunnen wij echter in meerdere zendingen leveren.

- Hoe gaat het met de levering?

Uw bestelling wordt verzonden naar het aangegeven afleveradres.

Indien uw pakket wordt geleverd door onze privédrager, zal deze contact met u opnemen via sms / telefoon om af te spreken wanneer de goederen op de dag van levering op het dichtstbijzijnde platform bij u thuis zullen zijn. Om de ontvangst van uw goederen voor te bereiden, herinneren wij u eraan dat de bezorger de pakketten bij de drempel van uw huis of gebouw zal verlaten en adviseren wij u om een derde persoon in te schakelen voor het vervoer van grote goederen. De leveringen worden dagelijks uitgevoerd, zodat er geen opmerkingen over de door u gewenste levertijd in aanmerking kunnen worden genomen.

Als uw pakket door Chronopost bij u thuis of bij een relaispunt wordt afgeleverd, ontvangt u ofwel een SMS of een e-mail. In geval van afwezigheid wordt het pakket bij een relais of postkantoor afgeleverd.

Zie de pagina Verzending & Retouren om onze leveringsvoorwaarden te lezen.

- Wat moet ik doen als ik mijn meubels per transporteur ontvang?

Na ontvangst van uw bestelling MOET u in het bijzijn van de bezorger de staat van uw meubels controleren. Als u een afwijking opmerkt, moet u dit op de leveringsbon vermelden, met vermelding van het geconstateerde probleem. Voel je vrij om zo specifiek mogelijk te zijn. Ter informatie, de vermelding "onder voorbehoud" heeft geen waarde. Zodra uw bestelling is geretourneerd, neemt onze bezorgdienst contact met u op zodra uw bestelling is geretourneerd.

Indien u dat wenst, kunt u ons een e-mail sturen naar info@kare-click.fr of ons bellen op 02 22 44 12 12 om ons te informeren.

- Mijn bestelling is incompleet geleverd. Wat moet ik doen?

Mis je een voorwerp? Onze excuses voor het ongemak dat deze situatie u kan veroorzaken. In dat geval moet u dit op de leveringsbon vermelden en ons een bericht sturen op info@kare-click.fr of via ons contactformulier.

- Wat moet ik doen als het product niet voldoet bij levering?

U heeft uw bestelling ontvangen maar uw artikel komt niet overeen met wat u besteld heeft? Wij vragen u om ons foto's te sturen per e-mail naar info@kare-click.fr of om ons binnen 14 dagen een bericht achter te laten via ons contactformulier. Verzoeken die na het verstrijken van de termijn worden ingediend, kunnen niet meer worden ontvangen.

- Wat moet ik doen als ik niet aanwezig was op de dag van uw levering?

In geval van afwezigheid op het adres dat op de dag van levering is aangegeven, wordt een nieuwe levering in rekening gebracht indien uw bestelling door onze particuliere transporteur op afspraak is geleverd. U moet zo snel mogelijk contact met ons opnemen op het nummer 02 22 44 12 12 of per e-mail op info@kare-click.fr of via ons contactformulier, zodat wij u kunnen informeren over de te volgen procedure.

Als uw bestelling door Chronopost is geleverd, heeft de bezorger u normaal gesproken een afleveringsbon achtergelaten waarop staat op welk afhaalpunt uw pakket is afgeleverd. U hoeft alleen maar naar het adres te gaan dat u bij uw visitekaartje heeft opgegeven.

RETOURNEERT EN BESPAART

Retours / SAV - Questions fréquentes

- Wat is mijn terugtrekkingsperiode?

In overeenstemming met de bepalingen van artikel L 121-20 van het Wetboek van Consumentenzaken beschikt u over een herroepingstermijn van 14 volle dagen na levering om uw bestelling naar ons terug te sturen voor omruiling of terugbetaling. De kosten voor het retourneren van het (de) artikel(en) zijn voor uw rekening. Verzoeken die na het verstrijken van de termijn worden ingediend, kunnen niet meer worden ontvangen. Alle geretourneerde artikelen moeten worden beschermd in hun originele verpakking.

- Het artikel dat ik heb ontvangen past niet bij mij. Hoe doe ik dit?

Niet overtuigd door de meubels die u heeft gekocht? Wij betreuren het dat ons artikel u niet tevreden heeft gesteld en willen er zeker van zijn dat wij ons best doen om u kwaliteitsvolle designmeubelen en decoratieve objecten aan te bieden. Wij danken u bij voorbaat voor het sturen van een bericht naar info@kare-click.fr of voor het contacteren van ons via ons contactformulier of op het nummer 02 22 44 12 12.

- Ik heb een niet-conform of beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Heeft u een niet-conform of beschadigd artikel ontvangen? Ons team doet zijn best om ervoor te zorgen dat het door u gekochte product volgens dezelfde normen wordt geleverd als aangegeven op onze website. Wij hechten er veel belang aan dat uw artikelen zorgvuldig worden verpakt. Het kan echter gebeuren dat uw product tijdens het transport beschadigd is en wij betreuren het ongemak dat dit veroorzaakt is. Stuur ons binnen 48 uur na ontvangst van het pakketje foto's van het (de) betrokken product(en) naar info@kare-click.fr of via ons contactformulier. Elke vervanging of terugzending moet gebeuren in de originele verpakking van het (de) product(en).


Onze nieuwsbrief :

Om op de hoogte te blijven !
Aanmelden en 10€ winnen
bij uw volgende bestelling*
*Voor bestellingen van meer dan 50€ aankoop