COMMERCIËLE GARANTIE:

1 jaar fabrieksgarantie

LEVERINGSGEBIED:

Metropolitaan Frankrijk en Monaco

MIDDELEN EN LEVERTIJDEN:

Levertijd: Bestelling verzonden binnen 3 tot 5 kalenderweken na orderbevestiging.

Levertijd: Levering binnen 3 werkdagen

Geleverd door : La Poste / Colissimo Suivi - Particuliere vervoerder / afspraak

LEVERINGSVOORWAARDEN VOOR PAKKETTEN DIE PER COLISSIMO WORDEN VERZONDEN:

De pakketten worden geleverd op het in de bestelling aangegeven adres. Alle pakketten worden tegen ondertekening geleverd.

Als de koper afwezig is op het moment van de levering, wordt er een visitekaartje in zijn brievenbus achtergelaten en staat het pakketje te wachten op het postkantoor. Het moet dan worden afgehaald binnen de termijn die op de leveringsbon staat vermeld, anders moet het pakket opnieuw worden betaald als het naar het hoofdkantoor wordt teruggestuurd.

ALS HET PRODUCT BESCHADIGD IS, WEIGER DAN HET PRODUCT EN SCHRIJF "BESCHADIGD PRODUCT" EN BESCHRIJF DE SCHADE PRECIES OP DE BON DIE U ONDERTEKENT.

LEVERINGSVOORWAARDEN VOOR PACKAGES GELEVERD DOOR PRIVÉ-TRANSPORTEUR: De bezorger is niet contractueel verplicht om het pakket in de woning te deponeren, maar in de hal van het gebouw of voor de woning als het een eengezinswoning is. Er worden geen diensten op de vloer geleverd.

De pakketten worden geleverd op niet-retourneerbare pallets, wat het risico op schade vermindert.

Alvorens de leveringsbon te ondertekenen en dus het pakket te aanvaarden, is het essentieel om de staat van het pakket en het product te controleren. Indien er sprake is van een afwijking of beschadiging is het verplicht deze duidelijk te vermelden op de afleveringsbon, met nauwkeurige, gedateerde en ondertekende reserveringen (bijv.: beschadigde linkerhoek). De producten worden geacht door de klant te zijn aanvaard bij de levering, indien er geen voorbehoud wordt gemaakt, kan er geen beroep op worden gedaan.

ALS HET PRODUCT BESCHADIGD IS, WEIGER DAN HET PRODUCT EN SCHRIJF "BESCHADIGD PRODUCT" EN BESCHRIJF DE SCHADE PRECIES OP DE BON DIE U ONDERTEKENT.

De pakketten worden geleverd van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen) op het in de bestelling aangegeven adres. De expediteur belt om met de koper een dag en een levertijd af te spreken. Alvorens een bestelling te plaatsen, dient de koper zich ervan te vergewissen dat de producten in de deuropening, het trappenhuis of de lift worden geplaatst. De koper moet in zijn bestelling de informatie vermelden die nuttig is voor de bezorger: het nummer van het gebouw, de code(s) in geval van een beveiligde toegang, een smalle toegangsweg...

RETURN POLICY:

Terugtrekkingsperiode: 7 dagen

Aanvraagtermijn: 7 dagen

Adres- en retourprocedure :

Het verdient de voorkeur om eerst contact op te nemen met de klantenservice van de verkoper per koerier die de klant door dit proces zal begeleiden.

De klant heeft binnen zeven werkdagen na de levering van zijn bestelling het recht om producten die hem niet bevallen terug te sturen voor omruiling of terugbetaling. Alleen producten die in perfecte staat aan de verkoper worden geretourneerd voor wederverkoop EN in hun oorspronkelijke staat (verpakking, accessoires, instructies, ...) worden in aanmerking genomen.

De verzendkosten van het retourpakket zijn voor rekening van de klant. Initiële leveringskosten worden niet terugbetaald. De verkoper accepteert geen geadresseerde pakketten die naar de afzender worden geretourneerd.

In het geval van levering door een particuliere vervoerder kunt u de verkoper vragen het pakketje(s) te laten "afhalen". In dit geval wordt de terugbetaling van uw bestelling in rekening gebracht voor de werkelijke kosten die aan de verkoper worden gefactureerd.

Als u een product retourneert omdat het niet meer bij u past op het moment van ontvangst, zijn de retourkosten voor uw rekening.

Als u een product retourneert als gevolg van een fout in de levering, referentie, etc., zijn de verzendkosten voor rekening van de verkoper.

Elk risico met betrekking tot de terugzending van het product is de verantwoordelijkheid van de klant.

Retourprocedure :

1. Contact opnemen met de verkoper van RueDuCommerce voor een eventuele retourzending.

2. In het geval van een retourzending door La Poste, stuurt u het product in de originele verpakking terug naar het volgende adres met het ordernummer en de gegevens van de koper:

KARE

22 rue du Gaillec

56100 Lorient

3. In geval van terugzending door een particuliere vervoerder moet het pakket op een pallet worden herverpakt om schade te voorkomen. Maak een afspraak om de pick-up te maken.

CLAIM / SAV:

1. Klachten en verzoeken om after-sales service worden per e-mail behandeld, uw verzoek moet binnen 7 dagen worden ingediend. Stuur een bericht met vermelding van uw ordernummer, vergezeld van foto's van de gevonden afwijking. De afdeling Klantenservice kan uw aanvraag niet in behandeling nemen als u geen foto's bijvoegt.

2. Volg de instructies van de dienst na verkoop en bewaar de originele verpakking van uw artikel.

Herinnering: In geval van levering door een particuliere vervoerder is het verplicht om de staat van het pakket en het product te controleren.

Geldige reserves = Uitwisseling mogelijk

Ongeldige reserves = geen terugboeking mogelijk