Levering

Territoriale zone :

Via de website www.kare-click.fr kunt u producten bestellen voor levering in Europees Frankrijk, België en Monaco. Voor alle andere landen nodigen wij u uit om naar www.kare-design.com/ te gaan.

Wanneer u uw bestelling plaatst, wordt u om een leveringsadres gevraagd. U kunt kiezen waar u geleverd wilt worden.

Leveringstarieven :

Wanneer u uw bestelling plaatst, worden tegelijkertijd de leveringskosten weergegeven. Het leveringstarief wordt aangegeven voor alle bestellingen onder de 500 euro. Als uw bestelling meer dan 500 euro bedraagt, zijn de leveringskosten gratis.

Voor kleine artikelen die door Chronopost worden verzonden, bieden wij een levering aan een relaispunt vanaf 5,00 euro en een levering aan huis vanaf 8,00 euro.
Levering in België: voor kleine artikelen die via Chronopost worden verzonden, bedragen de leveringskosten tussen € 7,00 en € 13,00 afhankelijk van het gewicht van het pakket en de leveringswijze (levering aan huis of relaispunt).

Deze laatste worden berekend op basis van het gewicht en het volume van het artikel, de keuze van de vervoerder en of er een speciale verpakking nodig is voor de verzending, zodat u van het eerlijkste tarief profiteert. Voor elke bestelling maken wij gebruik van de meest concurrerende dienstverlener die het beste past bij de aard van de vervoerde goederen.

Levertijden en gebruikte dienstverleners:

De leveringstermijn staat vermeld op elke productfiche. In het geval van extra vertragingen als gevolg van de tijdelijke onbeschikbaarheid van een product, zullen wij u informeren voordat u de bestelling bevestigt.

Wij hebben onze transporteurs gekozen vanwege hun ervaring en professionalisme: Chronopost voor kleine artikelen, gespecialiseerde transporteurs voor grotere en breekbare producten.

Leveringsvoorwaarden voor pakketten geleverd door Chronopost :

De pakketten worden geleverd op het in uw bestelling vermelde adres of op een leveringspunt. Al onze pakketten worden geleverd tegen handtekening.

Indien u afwezig bent op het ogenblik van de levering, wordt er een leveringsbon in uw brievenbus achtergelaten en wordt uw pakket op u gewacht in het dichtstbijzijnde postkantoor of relaispunt. U moet zich dan binnen de op het bericht van doorgang vermelde termijn terugtrekken op straffe van het opnieuw moeten betalen van de herverzending van het pakket indien het terugkomt op het hoofdkantoor van kare-click.fr en wij het opnieuw moeten verzenden. Dit geldt ook in geval van een onjuist leveringsadres.

U kunt de status van uw levering online volgen door te klikken op de volgende link: www.chronopost.fr.

Leveringsvoorwaarden voor pakketten geleverd door particuliere vervoerder :

De pakketten worden overdag geleverd van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen) op het adres dat in uw bestelling is aangegeven tijdens de werkuren. Voor leveringen op zaterdagochtend moet u in stap 4 van het winkelwagentje de optie express kiezen.

De vervoerder zal u bellen of per sms contacteren om een leveringsdag af te spreken.

Onze pakketten worden geleverd op niet-retourbare pallets, wat het risico op schade beperkt.

Controleer voordat u bestelt of de bestelde producten in uw deuropening, trappenhuis of lift passen als u die heeft. Vergeet niet in uw bestelling de nuttige informatie voor de bezorger te vermelden: het nummer van het gebouw, de code(s) in geval van beveiligde toegang, een smalle toegangsweg... De bezorger laat het pakket achter in de hal van uw gebouw of voor uw huis als het om een eengezinswoning gaat.

In het geval van omvangrijke en/of zware artikelen is het sterk aanbevolen dat u een derde laat helpen om uw goederen vanaf de drempel van uw huis of de hal van uw gebouw naar binnen te dragen.

Leveringsvoorwaarden voor pakketten die door Vir op de vloer worden afgeleverd:

Deze dienst beperkt zich tot het afleveren van de goederen in de ruimte van uw keuze, zonder uitpakken en de facto zonder het terugnemen van de verpakking, zonder beperking van verdiepingen en niet onderworpen aan de aanwezigheid van een lift.
De te passeren deuren moeten breed genoeg zijn om de pakketten door te laten.
Er zal nooit een ander toegangsmiddel tot de verdieping worden voorzien dan de lift of de trap.
Als de pakketten op de dag zelf niet door de deuren gaan, wordt de dienst toch gefactureerd.

De afspraak wordt direct gemaakt per SMS of telefoontje.
De dag voor de levering ontvangt u een SMS met een tijdslot van 2 uur.
De goederen worden maximaal 30 dagen opgeslagen.

OPGELET: gelieve te lezen voor ontvangst van uw pakket

Controleer uw levering:

Aangezien onze artikelen zorgvuldig worden verpakt, ondervinden wij weinig problemen bij de ontvangst van pakketten van onze klanten. Wanneer u een pakket ontvangt of afhaalt, is het uw verantwoordelijkheid om de staat, het aantal en de conformiteit van de geleverde producten te controleren. Als u ook maar enige twijfel heeft over de staat of de inhoud van uw pakket, moet u de staat van de ontvangen goederen controleren en een nauwkeurig, gedateerd en ondertekend voorbehoud maken of het pakket weigeren.

ALS HET PRODUCT BESCHADIGD IS, WILT U HET PRODUCT NIET KRIJGEN, GEWEIGERDE LEVERING VAN HET PRODUCT EN SCHRIJFT U "BESCHADIGD PRODUCT" (geef aan om welk product het gaat: TV-meubel, ladekast, schoenenrek, enz.

Elke klacht betreffende een beschadigd of defect product moet per e-mail worden gestuurd naar info@kare-click.fr, vergezeld van foto's. Het wordt sterk aangeraden om de originele verpakking van het product te bewaren voor het geval het product naar ons moet worden teruggestuurd.

Als het pakket zichtbare tekenen van opening en/of beschadiging vertoont, moet u het weigeren en de klantenservice waarschuwen.

Alvorens de leveringsbon te ondertekenen, en dus het pakket te aanvaarden, moet u de staat van het pakket en uw product controleren. Indien er een anomalie of schade bestaat, moet u dit duidelijk op de leveringsbon vermelden, door nauwkeurige, gedateerde en ondertekende voorbehouden aan te brengen.

In geval van SCHADE moet u een duidelijk voorbehoud formuleren op de leveringsbon. De woorden "onder voorbehoud van uitpakken" vormen geen gekwalificeerd voorbehoud en hebben GEEN WETTELIJKE WAARDE. Het is dus essentieel dat u de toestand van de verpakking en/of uw product nauwkeurig beschrijft. (bijv. open verpakking, beschadigde verpakking, gedeukt... rechtsonder, linksonder... beschadigde hoek, gebroken glas).

Let op: De controle van de staat van uw product wordt geacht te zijn uitgevoerd zodra de leveringsbon is ondertekend. Indien uw product beschadigd is en u het niet wenst te behouden, moet u het pakket weigeren en een voorbehoud maken op de leveringsbon (pakket geweigerd wegens geopend of beschadigd, de schade nauwkeurig karakteriseren).

Aangezien de producten worden geacht door de klant te zijn aanvaard bij de levering, kan Deco In Design bij gebrek aan voorbehoud geen verhaal nemen tegen de vervoerder. De naleving van deze procedure maakt een snelle oplossing van leveringsproblemen mogelijk.

Wij danken u voor uw medewerking.